Thursday, June 22, 2006

My New Favorite Video

9 comments:

Tanya Kristine said...

HOW do you post videos? where can i learn?

Tanya Kristine said...

who is that?

what is that?

why is that?

Crystal & Ryan - Café Cyan said...

I want to know how to post videos too!

I love this song. I resisted, but it caught me. Now, the video...how hilarious. Anthony Kedis is crazy.

Tanya Kristine - it's Red Hot Chili Peppers...yep, they're back!

-Crystal

Melody said...

I love it.. hilarious..
I've loved the Chili Peppers since I was 15 (almost 20 years ago.. omg.. I can't believe that).. now my almost 15 year old son loves them and listens to my old tapes and CD's of them.. but mostly
CD's since the tapes dont' work well.
My younger son, 13, didn't even know how a tape worked. lol

KleoPatra said...

Love it, thanks for sharing!

Vicki said...

Red hot chili peppers. Bring back the socks!!!

Carrie™ said...

Bring back the socks! HAHAHA!! No! Don't bring back the socks.

It's so easy to post videos. Go to You Tube, sign up and then start checking out the videos. If you're watching one you like and want it on your blog, there's a little thingy to click that says 'blog video' and it send it right to your blog. How easy is that?

Tanya Kristine said...

aaah...thanks Carrie!!!

Wino Will said...

Hi Carrie.... the Yellow bubbly is supposed to be back in August.... Check our Vintages releases for sure...... salut, Winowill btw Nice video....